Smartphone van de maand

Ontdek de nieuwe smartphone van de maand!

Lees meer... 

Epic Beats & Stories

Ontdek Proximus nieuwste abonnementen Epic Beats en Epic Stories!

Lees meer... 

Nieuws

CMC kondigt regelmatig interessante promoties en nieuwigheden aan op haar website. Nieuwe toestellen, interessante abonnementen of de laatste cash-back promoties: u kan ze steeds bekijken via onze website! Daarnaast stellen we elke maand onze "smartphone van de maand" voor.

Profiteer van de laatste promo's & nieuwigheden!

Pukcode opvragen

Uw pukcode terugvinden om uw simkaart te deblokkeren

Bent u uw pincode vergeten? 

U kunt uw pincode niet opvragen, maar als u 3 keer een verkeerde pincode ingeeft dan zal er om uw pukcode gevraagd worden.

​Hebt u 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd?
Voer dan de pukcode in om de simkaart van uw gsm te deblokkeren en kies een nieuwe pincode.

U kunt uw pukcode op 2 manieren terugvinden:

Via de MyProximus website

Enkel mogelijk via de MyProximus-website, niet via de MyProximus-app. De stappen die u moet volgen zijn verschillend als u een factuur of aanrekening met of zonder rood overschrijvingsformulier hebt.

Hebt u een factuur of aanrekening zonder rood overschrijvingformulier?

1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken. Deze vind u onder de toets "Bekijk uw producten".
2. Klik op uw gsm-nummer.
3. U ziet meteen uw pukcode aan de linkerzijde van het scherm.



​Hebt u een factuur of aanrekening met een rood overschrijvingsformulier?

1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken. Deze vind u onder de toets "Bekijk uw producten".
2. Klik op uw gsm-nummer.
3. In de box Diensten, klik op PUK & Simkaart.
4. Naar Mijn pukcode ziet u uw pukcode.



terug